End of summer (Book tag)

End of summer book tag


Благодаря много на  Памела за този таг и приканвам всички, които не са го направили, но тъгуват по лятото, да седнат пред компютъра и да го направят. Използвам момента и за да се извиня, че не съм качвала нищо в блога от доста отдавна. Поради началото на учебната година, нямам възможност да се отдам на някоя книга и след това да споделя впечатленията си от нея, с вас, но обещавам, че ще се стремя да променя това и ще качвам поне по един нов пост, всеки месец.



1. Изгревът на лятото: Книга, 
която нямаше търпение да
прочетеш през лятото.

   "Лейди Полунощ" от Касандра Клеър.Нямах търпение да прочета книгата, когато излезе, в началото на лятото, защото  съм голяма почитателка на творчеството на Клеър и знаех, че трябва да имам тази книга на рафтчето с прочетени книги.




2. Прекалено топло, за да изляза: Книга,заради която 
прекара целия ден вкъщи.


Книгата, заради която не излязох от вкъщи цял ден е "Джейн Еър" на Шарлот Бронте. Започнах я заради съвместната ни инициатива с Йоли и Ади. Книгата е прекрасна, увлекателна, едно съкровище, до което всеки трябва да се докосне.





3. Летен плажен бар: Най-динамичната и пълна с обрати книга, 
заради която би избрал да прекараш вечерта вкъщи,
вместо да излезеш с приятели.


  "Отвъд разлома" от Питър Уотс. Не знам, дали тази книга е с най-много обрати или е най-динамичната книга, която съм чела, но със сигурност е една от най-объркващите, мрачни и в същото време, уникални книги, до които съм имала честа да се докосна. Ако искате да прекарате вечерта ужасен, но и възхитен, тази книга е прекрасна възможност за това.

4. Лeтен road trip: 
Книга, която чете в колата по време на 
път/ по време  на ваканция.

По принцип не мога да чета, докато пътувам, но все пак докато бях на почивка, си носех четиво (как без такова ?!). Книгата,която прочетох при едно от пътуванията ми това лято беше "Гавин и завръщането на магията" от Джеймс Тредуел. 

5. Студена лимонада:
Книга, чието начало не хареса, но в която постепенно се влюби.

Дълго се чудех, коя ще е тази книга, чието начало не съм харесала, но все пак съм се влюбила в книгата и въпреки сложността на задачата, се спрях на "Сърца за разбиване" от Али Новак. Избирам я, защото началото на историята ми е малко клиширана, но като цяло книгата е свежа и разтоварваща, а и подходяща за всички любители на романтичния жанр.

6. Охлаждащ Starbucks: Книга, подходяща повече за студени
пролет, есен или зима.
   Мисля, че тук ще се спра на "Домът на мис Перигрин за чудати деца" от  Рансъм Ригс, тъй като тя е една наистина ЧУДАТА книга и заслужава да се чете, докато си сгушен на топло в любимото си одеало, с чаша топло какао в ръка. 

7.  Слънчево изгаряне: 
Книга, която прочете през лятото и 
определено не ти хареса.

  Няма да се двоумя, книгата, която определено не ми хареса е "Me, Earl and the dying girl". Бях с големи надежди за нея, заради прекрасният филм, но с голямо разочарование ще кажа, че всъщност книгата не си струва.

9. Диня и пъпеш: Книга, която ти разкри сочни тайни и те 
остави без думи.

В тази категория, ще спомена две книги- "Изчезналият герои" и "Скритият оракул", и двете от Рик Риърдън. Няма как някоя книги на Риърдън да не ме остави без думи. Той е като вълшебник, разкриващ ни все повече и повече тайни, свързани с митовете и легендите.

10. Дъжд и хамак: Любимият цитат,който прочете и който те
кара да философстваш.

"Ти си добра с онези, които са добри с теб. А според мен така и трябва да бъде. Ако хората са винаги кротки и се покоряват на жестоките и несправедливите, лошите винаги ще вършат каквото си искат..." - "Джейн Еър"-Шарлот Бронте


           11. Златно слънце: Най-слънчевата, усмихната и лятна
                                       корица, на която попадна.

Не е от най-слънчевите, но корицата на "Никога, никога" от Колийн Хувър и Тарин Фишър, ми напомня на лятото, заради синия си цвят и вълните, които наподобяват на море.

12. Лятна любов: Книга, която би препоръчала отново и 
отново, заради емоцията, която носи.




"Всички наши места" от Дженифър Нивън. Тази книга е една от най-любимите ми книги за всички времена. Бих я препрочитала и препоръчвала до безкрай.






13. Залезът на лятото: Книгата, с най-красивия финал.

Ех, това е подло. Когато повече от една книга ти е харесала, как се предполага да избереш тази с най-красив финал?! Ако трябва все пак да кажа, ще избера "Въздигната" от Аманда Хокинг, защото е последната книга от поредицата и както се казва "И всички заживели щастливо". 

Коментари