Favourite Genre Book Tag


1. Кой е любимият ви жанр?
   -Имам няколко любими жанра, но може би най-най-любимият ми жанр е Фентъзи жанра.

2. Коя е любимата ви книга от този жанр?
  - Никога не съм знаела, как да отговоря на този въпрос, по простата причина, че не мога да избера една книга пред друга затова и винаги изброявам всички книги, които са ме впечатлили силно. Това са книгите "Хари Потър", "Реликвите на смъртните", книгите на Рик Риърдън, "Хрониките на Спайдъруик" ,поредицата "Скъпоценни камъни", поредиците на Сюзан Колинс и не на последно място поредицата "Лабиринтът" на Джеймс Дашнър.

3. Коя книга ви е накарала да заобичате този жанр?
  - Поредицата "Хрониките на Спайдъруик". С тези книги се влюбихме от пръв поглед и все още поддържаме любовта си, защото именно те ме накараха да продължа да чета фентъзи книги и да задълбоча любовта си към четенето. 

4.Назовете една книга от този жанр, която получава заслужено голямо внимание и една, която заслужава по-голямо внимание.
  - "Реликвите на смъртните" на Касандра Клеър със сигурност получава голямо внимание и то напълно заслужено. Поредицата, която според мен трябва да се популяризира повече е "Трил" от Аманда Хокинг. Можете да прочетете ревю за последната книга от поредицата  ТУК

5. Кое е нещото, което най-много ви дразни в книгите от този жанр?
  - Дразни ме, че повечето следват една и съща структура : Момиче/момче, което е специално, бори се срещу нещо зло и се влюбва. Някои книги са по-разчупени и не следват точно така структурата, но има и такива, в които има равни количества екшън и любов, и не се отличават с нещо специално.

6. Назовете автори/поредици от този жанр,които са в списъка ви "трябва да прочета?
  - "Лейди Полунощ" - Касандра Клеър ; "Подземните хроники" (последните две книги) - Сюзан Колинс; "Адски устройства" - Касандра Клеър

7. До кои светове бихте искали да пътувате и кои герои бихте искали да срещнете?
  - Още си чакам писмото до Хогуъртс, но нямам против и да постоя малко в института с Джейс и Клеъри, да се запозная с Магнус, разбира се. Бих се радвала също, ако мога да пътувам във времето с Гуен и Гидеон. 

8. Какво още искате да видите от този жанр?
- Приключения, повече загадки и обрати, и може би без усложнения в любовните връзки.

9. Препоръчайте три свои любими книги от този жанр.
 Три ще ми е трудно, защото искам да препоръчам всичките, но ще изброя три от по-горе споменатите поредици:
 "Скъпоценни камъни" - Керстин Гир
"Трил" - Аманда Хокинг
"Реликвите на смъртните" - Касандра Клеър



***
Това е първият ми Book tag и беше доста забавно да го направя. Така че, които иска може да ме тагва на други подобни тагове или да ми пише в коментарите предложения. 
***

Коментари