Книжни адаптации

Книжни адаптации


В тази статия ще ви представя пет книжни адаптации, които нямам търпение да видя.Както всеки книженфен и аз много се радвам, когато по някоя книга, която е любима за мен, направят филм.Въпреки че съм изпълнена със съмнения и понякога оставам разочарована, понякога е истинско удоволствие ,любимите ти персонажи да оживеят на екрана пред теб. 





1) "Аз преди теб" от Джоджо Мойс



На 24 юни, ще излезе адаптацията по книгата на Джоджо Мойс - "Аз преди теб". Тя е изключително трогваща и няма как да не се влюбите в главните герои. Ако искате да прочетете ревю на книгата, може да то направите тук.








2) "Домът на Мис Перигрин за чудати деца" - Рансъм Ригс



Да си призная започнах тази книга преди два месеца, но все още не съм я завършила. Не че е ужасна и не може да се чете, напротив изключително увлекателна е, но я четях в електронен вариант, а това някак ми попречи да и се насладя и затова реших да я оставя настрана и когато си взема книжно копие ще я завърша. И все пак от прочетеното останах изключително доволна, а и трейлъра на филма  изглеждаше доста интересен. Тук ще спра, за да fangirl-ствам малко. Аса Бътърфилд-един от любимите ми актьори, ще е в главната роля (който е гледал "Играта на Ендър, със сигурност го помни). 




3) "Петата вълна" - Рик Янси



Това е един от малкото случай, в който филмът ме накара да се обърна към книгата. Случайно попаднах на филма в началото на годината, когато имах съвсем бегла представа, че има книга по него. Изгледах го и страшно много ми хареса. Очарова ме самия замисъл и обратите, които има, затова наистина си струва гледането, а несъмнено книгата е дори още по-добра.





4) "Гордост, предразсъдъци и зомбита" Джейн Остин и Сет Греъм-Смит


  Въпреки че не съм чела точно тази версия на книгата, аз обожавам истинската книга на Джейн Остин, а и творчеството и като цяло, затова бях много любопитна какво точно са направили, когато са внесли фантастични мотиви в този класически роман. Оказа се още по-впечатляваща история. Главната героиня е още по-дръзка, смела и остроумна. Екшъна, които е внесен в книгата, заради зомбитата, създава напрежение и те държи в очакване, как ще се развият нещата, независимо дали си чел "Гордост и предразсъдъци" или не си.






5) "Фантастични създания и къде да ги намерим" - Дж.К.Роулинг



  Със сигурност всеки фен на Хари Потър очаква с нетърпение тази адаптация, в чиято главна роля се превъплатява небезизвестния Еди Редмейн ("Теория на всичко"). Книгата е изключително увлекателна и е по-скоро, като енциклопедия от света на Хари Потър, отколкото художествено произведение и все пак е нещо задължително за всеки, които се нарича "Потър-фен"







Натали





Коментари