A to Z bookish survey

Азбучно предизвикателство

  Видях в много блогове за книги това предизвикателство и ми се стори доста интересно, затова ще го направя и аз. 

A като Author: Автор, от който имаш най-много книги.
- Касандра Клеър. Имам 9 нейни книги.

B като Best: Най-доброто продължение някога.
- "Сапфиреносиньо" от Керстин Гир. Страхотна поредица. Изключително запленяваща.

C като Currently reading//Коя книга четеш в момента?
- В момента съм на средата на "Скритият оракул" от Рик Риърдън. Но като си знам листа с набелязаните книги, скоро ще съм я завършила и започнала друга.

D като Drink of Choice While Reading// Коя е любимата ти напитка докато четеш?
- По принцип, не пия докато чета, но понякога когато го правя, напитката е кафе. 

E като E-reader or Physical Book?//Предпочиташ да четеш книжни книги или електронни книги?
- Хартиена книга... нищо не може да се сравни с нея. Но си признавам, че когато нямам време да отида до книжарницата, си позволявам да прочета и някоя електронна книга.

F като Fiction// С кой герой от книга би излизал/а в гимназията?
- Може ли с всички ?? Много ми е трудно да избера, но май предпочитам Локи от поредицата "Трил" на Аманда Хокинг, въпреки че има още 3-4, които страшно ми харесват.

G като Glad you gave this book a chance//На коя книга си доволен/а, че си ѝ дал/а шанс?
- "Гордост и предразсъдъци" от Джейн Остин. Наистина се радвам,че прочетох тази книга и въпреки предразсъдъците, които имах към нея,били са напразни. Книгата е уникална. Хареса ми това, че научих много за епохата, в която е живяла писателката и за живота на тогавашното общество.

H като Hidden Jem Book// Коя книга за теб е като истинско бижу?
- Всичките книги, които имам и всички бъдещи книги, които ще имам, хах. Но ако трябва да избера една, то тя би била " Всички наши места" от Дженифър Нивън

I като Important//Важен момент в живота ти на читател.
- Първата поредица, която прочетох - "Хрониките на Спайдъруик". Това бяха книгите, които ме накараха да се влюбя в четенето и във фентъзи жанра.

J като Just finished: Книга, която току-що си приключил/а.
- "Аз преди теб" от Джоджо Мойс. Книгата е прекрасна- трогваща  и пълна с послания. Можете да прочетете ревюто ми за нея - тук

K като Kinds of Books You Won’t Read// Какви литературни жанрове не четеш?
- Нямам представа. Преди бих казала драма и романтика, но напоследък нямам предразсъдъци към нито един от жанровете, давам шанс на всяка книга, която ме привлече някак  или чуя добри отзиви за нея.

L като Longest Book You’ve Read// Коя е най-дългата книга, която си чела?
- "Граф Монте Кристо" на Александър Дюма 

M като Major Book Hangover Because Of// Коя книга ти е дала усещане за свръх доза?
- Поредицата "Реликвите на смъртните" от Касандра Клеър. Още помня, как прочетох 5-те книги за седмица и после бях в отчаяние една година до излизането на последната 6-та книга.

N като Number of Bookcase You Own// Колко библиотеки за книги имаш?
- Нямам точно библиотека, за съжаления (смятам скоро да поправя тази грешка). Слагам ги по етажерки в стаята си. Заемят 5 рафта

O като One Book You Might Have Read Multiple Times://Има ли книга, която си чел/а повече от веднъж?
- Нямам навика да препрочитам книги, но книгата, която съм чела повече от веднъж е "Здрач" от Стефани Майър

P като Preferred Place To Read// Къде обичаш да четеш?
- В леглото.

Q като Quote that inspires you/give you all the feels from a book you’ve read// Цитат от книга, който те вдъхновява?
- "Каквото и да си физически - каза той - момиче, момче, силна, слаба, болна или здрава. Всичко това няма значение. Важно е това, което е в сърцето ти. Ако душата ти е на воин, значи си воин. Всичко друго е стъкларията, от която е направена лампата. Но ти си светлината вътре." - "Адски устройства" - Касандра Клеър

R като Reading Regret// За какво съжаляваш като читател?
- Съжалявам за това, че напоследък нямах много време да чета и докато се усетя, бяха излезли толкова хубави книги, които аз бях пропуснала. 

S като Series You Started And Need To Finish(all books are out in series)// Коя завършена поредица искаш да прочетеш до края?
- "Подземните хроники" от Сюзан Колинс. За сега съм прочела само първите две книги.

T като Three of Your All-Time Favorite Books//Кажи твоите три най-любими книги.
- Охх..Това е най-трудният въпрос, ever.. "Всички наши места" (Ревю - тук), книгите на Касандра Клеър и "Фенка" на Рейбоу Роуъл (Ревю можете да прочетете тук)

U като Unapologetic Fangirl for//Непростим фен на...
- Фантастичните истории...

V като Very Excited For This Release More Than All The Others// Коя е книгата, чието излизане очакваш с нетърпение?
- "Аз след теб" от Джоджо Мойс. 

W като Worst Bookish Habit// Кой е най-лошият ти книжен навик?
- Преди имах навика да чета по повече от една книга едновременно, което доста ме объркваше, защото не можех да се отдам изцяло на дадена история. 

X като X Marks The Spot: Start at the top left of your shelf and pick the 27th book//Посочи 27 книга на най-горния ти рафт започвайки от ляво надясно.
- "Следотърсачът" от Орсън Скот Кард

Y като Your Latest Book Purchase// Коя е последната книга, която си купи?
- "Лейди полунощ" от Касандра Клеър

Z като ZZZ-snatcher book (Last Book That Take You WAY Late)//Коя е последната книга, която те е държала буден/а до късно?
- "Подсъзнанието може всичко" от Джон Кехоу

Коментари